let’s write them down, before they wither away

ΓΕΙΑ ΣΑΣ είμαι η Δάφνη, είμαι σχεδόν 21, η σχολή στην οποία σπουδάζω όχι μόνο δε με ικανοποιεί αλλά με καταθλίβει, είμαι τρομακτικά ανασφαλής και έχω ένα φοβερό και τρομερό κόμπλεξ κατωτερότητας. Ορίστε, το παραδέχτηκα. ΑΣ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ MORE OFTEN THAN NOT ΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΕΙ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ (κεφαλαία για να χτυπάνε στο μάτι.).

Ας αρχίσουμε με τα πιο χτυπητά παραδείγματα σκέψεων που κάνει το κομπλεξικό άτομο. Ξεκινώντας με τη μόνιμη κατάρα.

  • ΕΓΩ δεν θα γίνω ποτέ σαν εκείνη.

όπου εκείνη, insert (any) ex (όλες, βασικά.) of current boyfriend. Δε θα έχω ποτέ τα κότσια να κάνω αυτό, εκείνο, το παραπέρα. Δε θα περάσουμε μαζί ποτέ τόσο ωραία όσο πέρασαν οι δυο τους μαζί. Δε θα γίνω ποτέ τόσο όμορφη όσο εκείνη. Δεν έχω ταλέντο σαν εκείνη. Και τα λοιπά. Φλογισμένη, απέραντη ζήλεια που σε τρώει μέρα με τη μέρα.
I. Will. Never. Be. As. Good.
ΜΩΡΗ ΜΠΟΓΛΑ. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΗΛΙΘΙΟ ΣΑΦΡΑΚΙΑΣΜΕΝΟ ΟΝ. Πάρε τα σκατένια κόμπλεξ που σου δημιουργήθηκαν στην πρώτη γαμημένη σου σχέση, πέτα τα στην τουαλέτα και τράβα το καζανάκι μέχρι να πονέσει το χέρι σου. Πες αντίο στην καλύτερή σου κουράδα. Εμπρός! Που κάθεσαι και προδικάζεις ότι κάθε σχέση που κάνεις θα είναι όλο και πιο σκατά, γιατί εσύ είσαι ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ και σκάσε. Λες και πρέπει ο άλλος να ανέχεται τη βλακεία που σε δέρνει στο κεφάλι! (ινσερτ συγγνώμη στον Cubi. 3:) Αν ήσουν όντως ανεπαρκής όπως λες, ποιο το νόημα να είναι μαζί σου σε σχέση; Εεε;
Συνεχίζουμε:

  • ΕΓΩ δεν πρόκειται ποτέ να ζωγραφίσω/γράψω/φωτογραφίσω/χέσω τόσο ωραία όσο ο/η Τάδε.

όπου Τάδε οποιοσδήποτε άνθρωπος τον οποίο θαυμάζουμε για κάτι που κάνει πολύ καλά. (βλ. καλλιτεχνικές δουλειές στο deviantart, Μιχάλης, Cubi, λοιποί.)
“έχει ταλέντο, εγώ είμαι μια μετριότητα.”
ΚΑΙ. ΛΟΙΠΟΝ; είσαι μια μετριότητα. δεν τελειώνεις ποτέ αυτά που αρχίζεις γιατί σου αποσπά κάτι καινούργιο την προσοχή σου. ΞΕΡΕΙΣ, βρωμολινάτσα, ότι άμα στρώσεις την μη αμελητέα κωλάρα σου κάτω, θα κάνεις παπάδες. Έφυγες λοιπόν! Τι ακριβώς περιμένεις;

  • ΕΓΩ ποτέ δε θα γίνω όμορφη και αδύνατη σαν εκείνη.

όπου εκείνη, ράντομ κοπέλα στο δρόμο, στο ίντερνετ, φίλη, συμφοιτήτρια, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ.
Ο καθρέφτης μια ζωή σε κοιτάει επικριτικά και εσύ με τη σειρά σου κατεβάζεις το βλέμμα στο απαίσιο σώμα σου, ενοχικά. Δεν κάνεις ποτέ κίνηση να κόψεις τα γλυκά και το σάπιο φαϊ, γιατί όσο κοιτάς τον εαυτό σου, τόσο θλίβεσαι, και όσο θλίβεσαι, έχεις την ανάγκη να γεμίσεις το στόμα σου με κάτι. (φαγώσιμο.)
ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΑΛΑΜΟΥΡΑ. Ξέρεις ότι μπορείς, αν όχι να κόψεις το φαϊ, να αρχίσεις να ασκείσαι σα μανιακή. Και το φαϊ με μέτρο, σιγά, πολύ σιγά, να κάνεις κράτει. Όλα μια ιδέα είναι. Κουνήσου. Α! Και σταμάτα να γκρινιάζεις. Είσαι όμορφη. Μπορεί να μην είσαι μοντελάρα, αλλά σκέψου τι περνάνε καθημερινά οι γυναίκες των οποίων το πρόσωπο έχουν κάψει με οξύ.
Και ας πάμε σε κάτι εντελώς, μα εντελώς εγωιστικό.

  • ΕΓΩ ποτέ δε θα ταξιδέψω μόνη μου, δε θα πάω να μείνω ποτέ μόνη μου μπλα μπλα

Ζήλεια τεραστίων διαστάσεων, τύπου ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΛΕΙΦΙΤΖΟΥΡΙ ΜΑΜΑ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ.
Οκ. Κανένα σχόλιο εδώ, πήγαινε και χτύπα το κεφάλι σου με ένα τηγάνι.
Κι όταν σου περάσει ο πονοκέφαλος, δούλεψε σαν να μην υπάρχει άυριο, έχε υπομονή και επιμονή, και μην ξεχνάς ότι είσαι ένας υγιής άνθρωπος που μπορεί να καταφέρει τα πάντα.

(χμ, ελπίζω να μην ξέχασα κάτι)

Και πάνω σε όλα, μια συνεχής αίσθηση δε θα κάνω ποτέ αυτά που πραγματικά θέλω γιατί είμαι ένα άχρηστο σκουλήκι, βάρος σε όλους. Χαζή, χοντρή κι ανάποδη.

Ξες κάτι, είσαι μια χαζή, χοντρή κι ανάποδη. Ξες και κάτι άλλο; Ζωγραφίζεις γαμάτα. Μαγειρεύεις επίσης γαμάτα. Όταν θέλεις, βγάζεις ωραίες φωτογραφίες και γράφεις γαμάτα. Έχεις απίστευτη συναισθηματική νοημοσύνη και το χειρότερο είναι ότι το ξέρεις.
Δεν τα πιάνεις όλα με τη μία, κλαις με το παραμικρό, ζηλεύεις. Εντάξει, είσαι άνθρωπος και οι άνθρωποι αυτό δεν κάνουν; Είναι όλοι χαζοί καμιά φορά. Χαζή Δαφνούγκεν! c:

Αγαπημένε μου εαυτέ, σου επιτρέπω να κλάψεις και σου προσφέρω μια σελφ-χαγκ.

Τα παραπάνω γράφτηκαν όχι μόνο ως κάθαρση για τώρα, αλλά και για να μπορώ να το διαβάζω όταν με πιάνουν τα διαόλια μου. Και όχι μόνο για μένα, για όποιο κομπλεξικό καθίκι υπάρχει εκεί έξω.  (´∀`)♡

Tagged: , , ,

One thought on “let’s write them down, before they wither away

  1. Cubilone (@Cubilone) April 26, 2013 at 22:42 Reply

    Το πρώτο βήμα είναι να σταματήσεις να σε βρίζεις. Τα υπόλοιπα θα έρθουν. Χαίρομαι που το έγραψες αυτό.❤

Leave a Reply

